Η ιταλική ομάδα πιέζει όσο μπορεί για να διεκδικήσει φέτος τους παγκόσμιους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές.
Παραδοσιακά ο πρώτος αγώνας όπου οι ομάδες έφερναν σημαντικά πακέτα αναβάθμισης των μονοθεσίων τους, ήταν ο πρώτος ευρωπαϊκός – το Grand Prix Ισπανίας.
Ωστόσο, ενδεικτικό της δίψας που έχει η Ferrari να επιστρέψει στην κορυφή της Formula 1, είναι πως φέτος δεν θα περιμένει μέχρι τον πέμπτο αγώνα της χρονιάς.
Ήδη από τώρα και το Grand Prix του Μπαχρέιν που αποτελεί την τρίτη στάση στον φετινό μαραθώνιο, δοκιμάζει σημαντικές αναβαθμίσεις στην SF70H!
To κόκκινο μονοθέσιο έχει νέα εμπρός αεροτομή με τρία στελέχη σε κάθε πλευρά και δύο να απλώνονται σε όλο της το μήκος, καθώς και νέο σχεδιασμό στο πάνω της μέρος (ακολουθώντας ένα σχέδιο που είχαμε δει από τη Mercedes), την οποία στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών είχε μόνο ο Kimi Raikkonen.
Υπάρχει νέο πάτωμα και ειδικά για το απαιτητικό σιρκουί του Σακχίρ με τις εξοντωτικές θερμοκρασίες για ανθρώπους και μηχανές (σ.σ. στους 37 Κελσίου η θερμοκρασία αέρα στο FP1) διάφορες λύσεις για περαιτέρω ψύξη των υβριδικών μηχανών – πράγμα που στην περίπτωση του Raikkonen φάνηκε να μη φέρνει ιδιαίτερο αποτέλεσμα.