Την αποσυμφόρηση των εργοταξιακών καταλήψεων, με την αποκατάσταση της κυκλοφορίας σε συγκεκριμένες οδούς της πόλης, γνωστοποίησε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος, στο πλαίσιο τριήμερων πολιτιστικών εκδηλώσεων σε σταθμούς του μετρό.
Όπως ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος μέχρι το τέλος του μήνα προγραμματίζεται η αποκατάσταση της κυκλοφορίας της οδού Μοναστηρίου προς δυτικά, στο ύψος από την Μιχαήλ Καλού έως την περιοχή της πλατείας Δημοκρατίας, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Στην ίδια περιοχή θα αποκατασταθεί και η αριστερή στροφή από την οδό Μοναστηρίου προς την οδό Λαγκαδά.
Μέχρι το τέλος του Ιουνίου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, θα αποκατασταθούν επίσης οι τρεις λωρίδες της οδού Εγνατίας στο Σιντριβάνι προς τα ανατολικά, ενώ εντός του Ιουλίου αναμένεται να αποκατασταθούν δύο λωρίδες προς τα δυτικά, καθώς και η κεντρική νησίδα.
Αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται και στην οδό Σόλωνος μεταξύ της οδού 25ης Μαρτίου και του πάρκου Μηνά Πατρικίου. Όπως σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος «είναι η πρώτη φορά που δημιουργείται αυτή η σύνδεση, στα τέλη του 2018, μετά και την απομάκρυνση των ΤΒΜ (μετροπόντικα)».
Αναφορικά με την πρόοδο του έργου και ειδικότερα ως προς την κατασκευή της βασικής γραμμής, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ανέφερε:
Ποσοστό ολοκλήρωσης των σηράγγων ΤΒΜ 100%
Ποσοστό ολοκλήρωσης συνολικού οικονομικού αντικειμένου 59%
Ποσοστό ολοκλήρωσης έργων Πολιτικού Μηχανικού 86%
Ποσοστό ολοκλήρωσης Αρχιτεκτονικών 58%
Ποσοστό ολοκλήρωσης έργων ΗΜ 9%
Αναφορικά με την επέκταση προς την Καλαμαριά, η πρόοδος του έργου έχει ως εξής:
Τα κύρια στοιχεία του κατασκευασμένου έργου συνοψίζονται στα:
Ποσοστό ολοκλήρωσης των σηράγγων ΤΒΜ 92%
Ποσοστό ολοκλήρωσης οικονομικού αντικειμένου ΚΑΤ 60%
Ποσοστό ολοκλήρωσης έργων Πολιτικού Μηχανικού 82%
Ποσοστό ολοκλήρωσης έργων ΗΜ 3,5%
Παράλληλα, επεσήμανε πως το έργο της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης οδεύει προς το τέλος, «όσο και αν κάποιοι δεν αντέχουν να το παραδεχθούν», με τις σιδηροτροχιές, σύμφωνα με τον ίδιο, να έχουν τοποθετηθεί μέχρι τον Ιούνιο του 2019, το πρώτο τρένο να βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη τον Φεβρουάριο του 2019, το Αμαξοστάσιο να έχει ολοκληρωθεί την άνοιξη του 2019 και τη δοκιμαστική λειτουργία του έργου να ξεκινάει στο τέλος του επόμενου έτους.
Άλλωστε, «μετά και την αυτοψία των επικεφαλής της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου την περασμένη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη – και σε πείσμα πολλών- ο δρόμος για τη χρηματοδότηση του έργου των επεκτάσεων από κοινοτικούς πόρους είναι ανοιχτός» κατέληξε ο κ. Μυλόπουλος.
Πηγή: voria.gr