Μάρκο: “Ο Φερστάπεν μπορεί να κερδίσει τον Χάμιλτον και με μια μετριοπαθή Red Bull”

Παρότι ο Λιούις Χάμιλτον συνοδεύεται με τις ελπίδες των τιφόζι ότι θα φέρει φέτος στο Μαρανέλο το πρώτο πρωτάθλημα οδηγών της Scuderia μετά από το 2007 (με τον Κίμι Ράικονεν), ο σύμβουλος της Red Bull εξέφρασε μια σειρά από αμφιβολίες για την επιτυχία αυτής της φιλοδοξίας του Βρετανού.

Ο Αυστριακός είπε ότι ο Λιούις έχει μεν ακόμα την ταχύτητα αλλά όχι και τη σταθερότητα, ότι κινδυνεύει να μπει στη δίνη αρνητισμού αν δεν ξεκινήσει καλά με τη Ferrari, καθώς και ότι θεωρεί τον Μαξ Φερστάπεν πιο γρήγορο και ολοκληρωμένο οδηγό από τον επτάκις πρωταθλητή Χάμιλτον.

Βεβαίως, για να κερδίσει ο Φερστάπεν το πέμπτο διαδοχικό του πρωτάθλημα φέτος, θα πρέπει η νέα Red Bull RB21 να αποδειχθεί πιο ανταγωνιστική από την RB20 – η οποία από τον περασμένο Μάιο έχασε τη μάχη της εξέλιξης από τις McLaren και Ferrari.

“Οι δύο αυτές ομάδες είχαν την καλύτερη βάση για τα αυτοκίνητά τους πέρσι και ήταν σε θέση να αποδίδουν καλά στις περισσότερες πίστες”, είπε ο Μάρκο μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Sport Bild.

“Μπορούν να χτίσουν πάνω σε αυτά, αλλά κανείς από τους οδηγούς [τους] δεν ξεχωρίζει, για μένα. Ο Σαρλ Λεκλέρ είναι καλός στις κατατακτήριες αλλά κάνεις πολλά λάθη στους αγώνες. Κι ο Λιούις Χάμιλτον έχει ακόμα την ταχύτητα, αλλά μπορεί να την κρατά για όλη τη σεζόν; Αμφιβάλλω για αυτό.

Ακόμα κι αν έχει μια καλή Ferrari και εμείς κατασκευάσουμε μία μετριοπαθή Red Bull για τον Μαξ, θα πόνταρα τα χρήματά μου στον Μαξ. Κι αν το ξεκίνημα του Χάμιλτον στη Ferrari δεν πάει όπως ελπίζουν, πρέπει να είναι προσεκτικός για να μην μπει μέσα σε μια δίνη αρνητισμού όπως έκανε στη Mercedes”, πρόσθεσε ο Αυστριακός σύμβουλος της Red Bull.

Και συμπλήρωσε εκφράζοντας την άποψή του ότι “κανείς δεν είναι στο [οδηγικό] μπόι του Μαξ. Ούτε ο Λιούις, ούτε ο Λάντο Νόρις. Ο Μαξ δεν είναι μόνο ο ταχύτερος, αλλά και ο καλύτερος και πιο ολοκληρωμένος της Formula 1 από σφαιρική άποψη. Αντλεί ένα με δύο δέκατα από το αυτοκίνητο σε κάθε γύρο που κανένας άλλος οδηγός δεν βρίσκει.

Τώρα είναι στο δικό μας χέρι να του κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο που θα του επιτρέπει όχι μόνο προσωρινά, αλλά σταθερά να διεκδικεί τις νίκες. Το ‘παράθυρο’ απόδοσης [του αυτοκινήτου] μας πρέπει να διευρυνθεί”.

Τέλος, ο Μαρκο διέψευσε κατηγορηματικά και το προ λίγων ημερών δημοσίευμα της αγγλικής Daily Mail ότι η Aston Martin είναι έτοιμη να ανασύρει 1 δισεκατομμύριο λίγες (1,3 δισ. ευρώ) για να εξασφαλίσει την υπογραφή του Φερστάπεν σε πολυετές συμβόλαιο.

“Δεν κάνω καμία δήλωση για το περιεχόμενο του συμβολαίου, αλλά είμαστε αισιόδοξοι ότι μπορούμε να δώσουμε στον Μαξ ένα καλό αυτοκίνητο” είπε συγκεκριμένα ο Αυστριακός. “Βάσει των δεδομένων, οι μηχανικοί μας είναι αισιόδοξοι. Και γνωρίζω επίσης πόσο πιστός και ευγνώμων είναι ο Μαξ στη Red Bull. Για αυτό και θα είναι οδηγός της Red Bull το 2026, και μάλιστα ως πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής”.

To Top