Οι δύο οδηγοί της Ferrari υποστήριξαν ότι, παρά την απώλεια της pole position από τον Τζορτζ Ράσελ και τη Mercedes στη Βουδαπέστη, η Ferrari F1-75 έχει την ταχύτητα για να κερδίσει το GP Ουγγαρίας.
Για τη Scuderia o αγώνας της Κυριακής προβάλλει μια σημαντική ευκαιρία να μειώσει τις βαθμολογικές διαφορές από τον Μαξ Φερστάπεν και τη RBR στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, μιας και ο Ολλανδός θα εκκινήσει από τη 10η θέση λόγω προβλημάτων του κινητήρα του στο Q3 των σημερινών δοκιμών κατάταξης. Και όλοι ξέρουν πόσο δύσκολες είναι οι προσπεράσεις στο Ουγγαρόρινγκ.
Ο Κάρλος Σάινθ θα είχε την pole position και ο Σαρλ Λεκλέρ τη δεύτερη θέση της εκκίνησης αν ο Τζορτζ Ράσελ δεν έκανε δύο φαντασμαγορικούς γύρους στο Q3, που του χάρισαν την πρώτη pole position της καριέρας του και την πρώτη φετινή της προβληματικής, ειδικά χθες, Mercedes W13.
Η Mercedes βρήκε τον τρόπο να θερμάνει τα πίσω ελαστικά του “ασημένιου βέλους” στις χαμηλότερες σημερινές θερμοκρασίες στην πίστα της Βουδαπέστης, και εν πολλοίς το κατάφερε και ο Κάρλος Σάινθ – που συνεχίζει το εξαιρετικό του σερί που ξεκίνησε πριν από τρεις αγώνες, με την παρθενική νίκη του, στο Σίλβερστοουν της Βρετανίας.
“Αισθανόμουν ότι είχα την ταχύτητα για την pole position. Μας ξέφυγε στο τελευταίο τμήμα της πίστας, με ορισμένες απότομες αντιδράσεις [του αυτοκινήτου]” εξήγησε ο Ισπανός στο τέλος των δοκιμών κατάταξης. “Αλλά συγχαρητήρια στον Τζορτζ, διότι θα πρέπει να έχει κάνει έναν πολύ καλό γύρο στο τέλος.
Και ναι, εμείς θα κάνουμε τον αγώνα μας από τη δεύτερη θέση. Πιστεύω ότι διαθέτουμε την ταχύτητα. Προφανώς, όπως πάντα, καθοριστικό ρόλο θα παίξει η εκκίνηση και η διαχείριση των ελαστικών. Η ταχύτητα της Mercedes είναι κάπως απροσδιόριστη, και πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθεί ο αγώνας αύριο. Αν μπορέσουμε να τους περάσουμε στην εκκίνηση, τόσο το καλύτερο, αλλά νομίζω ότι θα είναι ένας συναρπαστικός αγώνας”, κατέληξε ο 27χρονος.
Αντίθετα, ο Λεκλέρ εξήγησε ότι αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα να ανεβάσει και να διατηρήσει τα ελαστικά μέσα στο κατάλληλο θερμικό ‘παράθυρο’ λειτουργίας: “Δεν ήταν καλή μέρα σήμερα. Πάσχιζα υπερβολικά με τα ελαστικά και η απόδοση ήταν ασταθής για να φέρω τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία σε αυτές τις συνθήκες”, εξήγησε ο Μονεγάσκος.
Και κατέληξε: “Πάσχισα να κάνω έναν καλό γύρο, αλλά θα το κοιτάξουμε. Είμαι αρκετά βέβαιος ότι έχει ταχύτητα το αυτοκίνητο για να αντεπιτεθούμε με περισσότερες αξιώσεις αύριο. Οπότε θα εστιάσουμε σε αυτό, κι ελπίζω ότι θα έχουμε μια καλύτερη Κυριακή”.