Πέραν των big three του Μαϊάμι, του Ερικ Σπόελστρα και του ιδιοκτήτη των Χιτ, τα χέρια τους το βράδυ της Πέμπτης έτριβαν και οι αξιωματούχοι του ABC, του τηλεοπτικού δικτύου που μετέδωσε αποκλειστικά τον 7ο τελικό.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις, ο τελευταίος αγώνας της σειράς του Μαϊάμι με το Σαν Αντόνιο συγκέντρωσε τη δεύτερη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία του δικτύου από το 2003, οπότε και ξεκίνησε τις μεταδόσεις του ΝΒΑ και των τελικών. Τη μεγάλη νίκη των Χιτ και την παράσταση του ΛεΜπρον Τζέιμς παρακολούθησαν περίπου 26 εκατ. τηλεθεατές κατά μέσο όρο, τη στιγμή που η μεγαλύτερη καταγραφή μέχρι τώρα είχε γίνει στον έβδομο τελικό της σειράς των Λέικερς με τους Σέλτικς το 2010, όταν μπροστά στους δέκτες είχαν στηθεί 28 εκατ. κόσμος.
Συνολικά, πάντως, τα επτά παιχνίδια των τελικών παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 17 εκατ. τηλεθεατές, αριθμός αυξημένος κατά 5% σε σχέση με τις τηλεθεάσεις που σημείωσε ο περσινός τελικός (Μαϊάμι-Θάντερ) που κρίθηκε στους πέντε αγώνες.
Πρωταθλητές και στις σαμπάνιες…
Το γλέντι μετά από τίτλους συνηθίζεται παντού και όχι μόνο στην Ελλάδα. Ετσι οι Χιτ βγήκαν και τα… έσπασαν μετά την κατάκτηση back to back του τίτλου σε κλαμπ στο Μαϊάμι, όπου ο λογαριασμός που έκαναν ήταν… αδιανόητος. Μόνο που δεν χρειάστηκε να βγάλουν ούτε ένα σεντ από την τσέπη τους για να πληρώσουν.
Οι πρωταθλητές κατανάλωσαν γύρω στις 100 σαμπάνιες Dom Perignon, καθώς επίσης και τρία τρίλιτρα μπουκάλια σαμπάνιας Jeroboams. Εως εδώ καλά. Ο Ντέιβιντ Γκρούτμαν, όμως, ο ιδιοκτήτης του κλαμπ “Story Nightclub” όπου έγινε το πάρτι φέτος, ομολόγησε ότι… “υπό κανονικές συνθήκες η τιμή της Dom Perignon ανέρχεται στα 850 δολάρια το μπουκάλι. Το τρίλιτρο κοστολογείται 5.000 δολάρια το κάθε μπουκάλι”.
Ωστόσο ο Γκρούτμαν είπε: “Δεν πρόκειται να χρεώσω τους παίκτες ούτε ένα σεντ”. Ο συνολικός λογαριασμός ξεπέρασε τα 100 χιλιάδες δολάρια! Οι νίκες έχουν και τέτοιου είδους αβαντάζ.
Πηγή: sentragoal.gr