Η ανακοίνωση χορηγίας από την ΠΑΕ Άρης στις 4 Αυγούστου, την ώρα που ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει η συνάντηση των οργανωμένων οπαδών, με θέμα την “επόμενη μέρα” του συλλόγου, προκάλεσε δυο ερωτηματικά που δεν καλύπτονται από τα όσα αναφέρονται στο κείμενο της συμφωνίας.
Το πρώτο έχει να κάνει με τον τρόπο προβολής της εταιρίας: φανέλα, σορτσάκι ή κάποιου άλλου είδους συνεργασία δεν διευκρινίζεται, απλά γίνεται αόριστα μια αναφορά σε χορηγία, τη στιγμή που οι διαφημιστικές πινακίδες στο Χαριλάου, όπως και το μάτριξ είναι “δεσμευμένα” από τη Sportvision.
To δεύτερο ερώτημα έχει να κάνει με το ύψος της χορηγίας… Πόσα χρήματα θα εισρεύσουν στα ταμεία και αν είναι ικανά να βοηθήσουν σημαντικά στο σχέδιο βιωσιμότητας στη Β’ εθνική, αλλά και την προσπάθεια επιστροφής στην Σούπερ λίγκα.