Η ομάδα του Βερολίνου αναζητά νέα ταλέντα ποδοσφαίρου μεταξύ 15 και 17 ετών. Μόνο που αποφάσισε να το κάνει με έναν περίεργο τρόπο.
Νέα ταλέντα για την ομάδα της αναζητά η Χέρτα. Η ομάδα του Βερολίνου, από τη δεύτερη κατηγορία της Γερμανίας, έχει επινοήσει μια νέα στρατηγική για να προσελκύσει ταλέντα από την γερμανική πόλη με μια συγκεκριμένη φόρμα που δεν έχει υπάρξει ξανά από οποιαδήποτε ομάδα.
Οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι δεν θα σταματήσουν ποτέ να εκπλήσσουν στην προσπάθειά τους να βρουν νέους παίκτες για την ενισχύσουν τα ρόστερ τους. Από την άλλη, οι διαφημιστικές καμπάνιες είναι ένα από τα επιχειρήματα που έχουν οι ομάδες για να προσελκύσουν τους οπαδούς τους, αν και μια στρατηγική όπως αυτή που ακολούθησε η Χέρτα Βερολίνου αυτές τις εβδομάδες δεν έχει ξαναδεί.
Ο γερμανικός σύλλογος αναζητά ποδοσφαιρικά ταλέντα μεταξύ 15 και 17 ετών για να τους καλέσει σε δοκιμαστικά. Τίποτα καινούργιο με αυτή την έννοια. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμπληρώσουν μια ηλεκτρονική φόρμα και επίσης να στείλουν ένα βίντεο 30-60 δευτερολέπτων μέσω WhatsApp σε έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου.
Οι συμμετέχοντες έχουν μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου για να παρουσιάσουν τα ταλέντα, τα κόλπα και τις καλύτερες δεξιότητές τους σε αυτόν τον ανανεωμένο σχηματισμό για να εντυπωσιάσουν τους σκάουτερ της Χέρτα Βερολίνου. Το έπαθλο για τους νικητές είναι ειδικό. Οι πιο πειστικοί θα προσκληθούν σε δύο προπονήσεις με την ομάδα, αλλά ο τελικός νικητής θα λάβει συμβόλαιο με την ομάδα Νέων για τουλάχιστον ένα χρόνο!
Η στρατηγική αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον influencer, Ντίγαρ Ακάρ, γνωστό για τη μορφή κοινωνικής δικτύωσης «Find the Pro». Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: Να αποκτήσει οπαδούς και, με τη σειρά του, να αναζητήσει νέα μελλοντικά ταλέντα για την πρώτη ομάδα. Μια στρατηγική τόσο νέα όσο και ενδιαφέρουσα.