Η συμφωνία με τις εταιρείες Perform και TAF για επένδυση ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ στα πρώτα πέντε χρόνια του Τσάμπιονς Λιγκ δεν σημαίνει απαραίτητα αύξηση των εσόδων των ομάδων, αλλά σαφέστατα είναι ένα βασικό βήμα για την αναβάθμιση της ποιότητας του προϊόντος που θα προσφερθεί στο φίλαθλο κοινό της Ευρώπης.
Αυτά τα χρήματα θα δοθούν προκειμένου να γίνουν όσο το δυνατόν καλύτερες τηλεοπτικές παραγωγές, μέσα από κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων και μέρος των εσόδων αυτών θα μοιραστούν και στις ομάδες, οι οποίες πάντως ούτως ή άλλως κερδίζουν μέσα από αυτή τη συνεργασία.
Σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, το deal προβλέπει πως θα επενδυθούν 50 εκατ. ευρώ για τη ζωντανή μετάδοση των αγώνων και δεδομένων, καθώς επίσης και υπηρεσιών Τύπου, μέσα στα πέντε χρόνια «ζωής» της νέας διοργάνωσης, η οποία καλύπτει τα έξοδα της τηλεοπτικής παραγωγής.
Η Perform Media Group έχει έδρα το Λονδίνο και έχει συνάψει συνεργασία με την FIBA και για τις υπόλοιπες διοργανώσεις της, ενώ η TAF Sports Marketing είναι εταιρεία ελληνικών συμφερόντων και έχει υπάρξει συνεργάτης του ΕΣΑΚΕ παλιότερα.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα δοθούν τις προσεχείς ημέρες, ίσως και από τον Νίκο Λάσκαρη, ο οποίος θα βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη για να παρακολουθήσει τον πρώτο αγώνα του Άρη στα φετινά πλέι οφ, με την Κηφισιά στο Παλέ.