Με τα έσοδα του συλλόγου να μειώνονται αισθητά εξαιτίας των περιορισμένων εισιτηρίων διαρκείας και των μεμονωμένων εισιτηρίων που μπορούν να διαθέσουν στην έδρα που θα τους φιλοξενήσει για φέτος, καθώς το πλάνο είναι να μπει στο παλιό της γήπεδο με το 50%, όμως, της χωρητικότητας από τη σεζόν 2024/2025, η διοίκηση του ισπανικού συλλόγου βρήκε έναν έξυπνο τρόπο να αξιοποιήσει τη δημοτικότητα του “Καμπ Νόου”.
Μέσω ενός πρότζεκτ που ονομάζεται “Memorabilia”, η ομάδα της La Liga προσδοκά να πουλήσει ιστορικά αντικείμενα που θα αφαιρεθούν από το “Καμπ Νου”, τα οποία στη συνέχεια θα διατεθούν προς αγορά στο κοινό. Τα εν λόγω αντικείμενα είναι από γρασίδι μέχρι και καθίσματα και αναμένονται να γίνουν ανάρπαστα από τους φίλους της Μπαρτσελόνα.