Ο στενός συνεργάτης του Θόδωρου Καρυπίδη, Βαγγέλης Παντζαρτζίδης μέσω των social media προανήγγειλε χθες την πρόθεση των κιτρινόμαυρων για την αναβάθμιση της μπουτίκ.
Ένα τεράστιο κεφάλαιο για την ΠΑΕ με μεγάλη σημασία για την λειτουργία της και την οικονομική της ισχυροποίηση. Σε παλαιότερο άρθρο είχαμε επισημάνει ότι το σχέδιο επιβίωσης του Άρη είχε αρκετούς άξονες: στελέχωση της ΠΑΕ, αξιοποίηση Κλεάνθης Βικελίδης, ανάπτυξη του μάρκετινγκ, φανέλα και φυσικά την αναβάθμιση της μπουτίκ.
Η τελευταία είναι μια ακόμη… πονεμένη ιστορία για τον Άρη. Στόχος είναι να ενισχυθεί, έχοντας μεγάλη παρακαταθήκη σε ποσότητα και ποιότητα προϊόντων, ώστε να εξυπηρετεί τον κόσμο είτε με την φυσική του παρουσία, είτε με το e-shop, αποτελώντας μια “διέξοδο” επαφής των φιλάθλων με την ομάδα. Μια μπουτίκ που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του κόσμου και τις… υποχρεώσεις μιας σύγχρονης ΠΑΕ, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα της.
Χθες, ο Παντζαρτζίδης έγραψε χαρακτηριστικά: “Ήρθε η ώρα για μια μπουτίκ ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της ΠΑΕ ΑΡΗΣ προχωράμε στην ανακαίνιση της Arisfc_boutique και συνεχίζουμε με τα γραφεία της ΠΑΕ και το προπονητικό κέντρο…”… Απομένει να φανεί στην πράξη κάτι που αποφέρει τεράστια οφέλη στον κιτρινόμαυρο σύλλογο.
Ας μην ξεχνάμε ότι η πραγματικότητα αυτή είναι κυνική μετά την πανδημία και το lockdown:
Α. Απώλεια εκατομμυρίων ευρώ από τα εισιτήρια, μια και βαδίζουμε σε μια ποδοσφαιρική λογική με άδειες κερκίδες ή με μισογεμάτα γήπεδα.
Β. Μείωση των εσόδων από τα τηλεοπτικά και γενικότερα αβεβαιότητα σε ποιο ύψος θα φτάσουν στην νέα περίοδο.
Γ. Γενική οικονομική ύφεση στον επιχειρηματικό τομέα, άρα και στο επίπεδο προσέλευσης των χορηγών-υποστηρικτών.