Η καλύτερη γεωγραφική τοποθεσία για προσφορές τυχερών παιχνιδιών το 2024

Οι προσφορές για τον τζόγο θεωρούνται ήδη από τις πιο κερδοφόρες για το στενό φέτος. Ενώ οι arbitrageurs προσπαθούν να καταλάβουν ποιοι γεωγραφικοί χώροι αποφέρουν περισσότερα κέρδη με δοκιμή και σφάλμα, προσφέρουμε μια πλήρη ανάλυση και μια λίστα με τους καλύτερους γεωγραφικούς χώρους για τζόγο το 2024!

Σε αυτό το άρθρο, θα σας πούμε πώς να επιλέξετε μια γεωγραφική τοποθεσία για την εργασία με τον τζόγο, η οποία βρίσκεται στην κορυφή για τον κλάδο τζόγου, και θα δείξουμε οπτικά ποιες περιοχές μετατρέπονται καλύτερα σε δημοφιλείς μορφές!

Πώς μπορώ να επιλέξω έναν κορυφαίο γεωγραφικό τομέα για να εργαστώ με έναν τζόγο;

Το 2024, η βιομηχανία των τυχερών παιχνιδιών επεκτείνεται ενεργά, καλύπτοντας σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο, εισάγονται επίσης τακτικά νέοι νόμοι για τη ρύθμιση οποιουδήποτε live casino και ο όγκος της επισκεψιμότητας των τζόγου συνεχίζει να αυξάνεται. Σε ορισμένες χώρες, ο τζόγος προσφέρει τέλεια μετατροπή, ενώ ορισμένες παρουσιάζουν δυσκολίες λόγω των τοπικών ιδιαιτεροτήτων ή των περιορισμών των διαφημιστικών πλατφορμών. Όταν επιλέγουμε την καλύτερη γεωγραφική τοποθεσία για τζόγο το 2024, θα τα αξιολογήσουμε με βάση πολλές βασικές παραμέτρους.

Σκοπευτήριο της περιοχής

Όλες οι χώρες στη διαιτησία κυκλοφορίας χωρίζονται παραδοσιακά σε Tiers, οι οποίες εμφανίζουν αμέσως τους μέσους δείκτες αυτού του γεωγραφικού τομέα όσον αφορά τις πληρωμές και την προσέγγιση στο κοινό. Όσο υψηλότερο είναι το Tier, τόσο υψηλότερες θα είναι οι πληρωμές, αλλά τόσο πιο δύσκολο είναι να στοχεύσετε το κοινό-στόχο. Επίσης, αυτό το είδος ταξινόμησης δείχνει ότι οι χρήστες από σκοπευτήρια με γεωγραφικά υψηλά σκοπευτήρια παίζουν κυρίως για διασκέδαση, ενώ οι χρήστες από χαμηλότερα σκοπευτήρια θεωρούν τον τζόγο ως πηγή εισοδήματος. Τέτοια μοτίβα μας επιτρέπουν να καθορίσουμε τη βάση για περαιτέρω πρόοδο.

Η γνώση των κοινωνικοδημογραφικών παραμέτρων της γεωγραφικής θέσης βοηθά στην καλύτερη κατανόηση του πιθανού κοινού που μπορεί να στοχευτεί. Για παράδειγμα, αν γνωρίζετε ποιο ποσοστό των χρηστών χρησιμοποιεί κινητές συσκευές για καθημερινούς σκοπούς, τότε μπορείτε να καταλάβετε χονδρικά ποια συσκευή να στοχεύσετε στην ευθεία. Ποιο είναι το ποσοστό ανδρών/γυναικών; Ο μέσος όρος ηλικίας τους; Ποιο είναι το ποσοστό του πληθυσμού με το Διαδίκτυο; Όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την άμεση στόχευση του κοινού-στόχου από την επιθυμητή γεωγραφική θέση.

Το κόστος κίνησης και όγκοι

Το ποσοστό CPC ή CPM για τη γεωγραφική θέση μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση, για παράδειγμα, εάν θα υπάρχει επισκεψιμότητα χαμηλής ποιότητας ή εάν υπάρχει ενεργός ανταγωνισμός για αυτήν τη γεωγραφική θέση. Εάν η προσφορά είναι πολύ υψηλή, μπορείτε να ξοδέψετε γρήγορα ολόκληρο τον προϋπολογισμό χωρίς να αναλύσετε το κοινό. Εάν η προσφορά είναι πολύ χαμηλή, τότε μπορείτε να μάθετε πώς να έχετε πολλά άσχετα αποτελέσματα.

Περιορισμοί από πλευράς διαφημιστικών πλατφορμών

Ορισμένες δημοφιλείς πηγές επισκεψιμότητας, όπως οι διαφημίσεις Google και το Facebook, επιβάλλουν διάφορους περιορισμούς στον τζόγο και τη διαφήμιση του διαδικτυακού καζίνο. Έτσι, στις διαφημίσεις Google, μπορείτε να προωθήσετε προσφορές τζόγου μόνο σε καθορισμένο γεωγραφικό τομέα και το προϊόν πρέπει να συμμορφώνεται με την πολιτική της πλατφόρμας και τους τοπικούς νόμους, διαφορετικά η πλατφόρμα έχει το δικαίωμα να απαγορεύσει την καμπάνια.

Τοπική νομοθεσία για τα τυχερά παιχνίδια

Αξίζει επίσης να δοθεί προσοχή στο νομικό καθεστώς του τζόγου σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Ενώ η γεωγραφική περιοχή με ασαφή κατάσταση μπορεί να μετατραπεί καλά για διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια, σε χώρες με αυστηρούς νόμους, τέτοιες δραστηριότητες μπορεί να είναι κατ’ αρχήν ταμπού, μεταξύ άλλων για θρησκευτικούς λόγους. Εάν μια συγκεκριμένη περιοχή μόλις πρόσφατα εισήγαγε νόμους που ρυθμίζουν τις δραστηριότητες των διαδικτυακών καζίνο, τότε το κοινό μπορεί να αντιληφθεί αυτές τις προσφορές πολύ θερμά.

Ποια γεωγραφική θέση βρίσκεται στην κορυφή για τον κλάδο τζόγου;

Σύμφωνα με αναφορές της Statista, τα αναμενόμενα ετήσια έσοδα από τη θέση iGaming θα φτάσουν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος και θα αυξάνονται κατά 7% κάθε χρόνο για τα επόμενα πέντε χρόνια! Η εμβέλεια της Geo διευρύνεται, νέα προϊόντα εισέρχονται συνεχώς στην αγορά και αναζητούν φθηνούς αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης. Εδώ έρχεται να σώσει η διαιτησία της κυκλοφορίας. Φέτος, αρκετές γεωγραφικές εταιρείες έχουν ήδη καταφέρει να διακριθούν με καλές επιδόσεις στη διαρροή προϊόντων τζόγου.

Οι 5 πιο δημοφιλείς γεωγραφικοί χώροι για την προώθηση τζόγου το 2024:

 

  • ΗΠΑ;
  • Ινδονησία;
  • Μπαγκλαντές;
  • Βραζιλία;
  • Τουρκία.

Το καλύτερο geo για τυχερά παιχνίδια το 2024

Παρακάτω θα βρείτε λίστες με τα γεωγραφικά τυχερά παιχνίδια με τις περισσότερες μετατροπές για κάθε μορφή, βάσει δεδομένων από τη διαφημιστική πλατφόρμα!

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική θέση για τη διαρροή τζόγου με διαφημίσεις push

Η περιοχή της Ασίας επικρατεί λόγω του μεγάλου αριθμού του συνολικού πληθυσμού και επομένως το ποσοστό του κοινού-στόχου είναι αναλογικά υψηλότερο. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου στη διαφήμιση push: Βραζιλία, Τουρκία, Ινδονησία, Ινδία, Μπαγκλαντές, Ταϊλάνδη.

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική θέση για τη διαρροή τζόγου με διαφημίσεις εντός σελίδας

Η διαφήμιση εντός σελίδας έχει τις ιδιαιτερότητές της, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στόχευση κοινού με συσκευές iOS. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου στη διαφήμιση εντός σελίδας: Ινδονησία, Βιετνάμ, Μπαγκλαντές, Φιλιππίνες, Μαλαισία, Κένυα.

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική θέση για να διασκεδάσετε με ποπ διαφημίσεις

Η γεωγραφική κάλυψη σε αυτήν τη μορφή διαφήμισης αυξάνεται διαρκώς, προσελκύοντας νέους γεωγραφικούς χώρους μόλις ληφθεί υπόψη μια θετική τάση σε αυτά. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου στη διαφήμιση popander: Βραζιλία, Ινδονησία, Βιετνάμ, Μπαγκλαντές, Ινδία, Πακιστάν.

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για τη διάχυση σε ένα στοίχημα με διαφημίσεις ανακατεύθυνσης

Μεταξύ των πιο αποτελεσματικών γεωγραφικών περιοχών για την έναρξη διαφημιστικών καμπανιών προσφορών διαδικτυακών καζίνο για ανακατεύθυνση επισκεψιμότητας τομέα είναι κυρίως οι χώρες της Βαθμίδας 2 – Βαθμίδας 3 με υπεροχή προς την Ασία. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου σε διαφημίσεις απευθείας κλικ: Ινδονησία, Τουρκία, Βιετνάμ, Μπαγκλαντές, Μαλαισία, Πακιστάν.

 

Η καλύτερη γεωγραφική τοποθεσία για προσφορές τυχερών παιχνιδιών το 2024

Οι προσφορές για τον τζόγο θεωρούνται ήδη από τις πιο κερδοφόρες για το στενό φέτος. Ενώ οι arbitrageurs προσπαθούν να καταλάβουν ποιοι γεωγραφικοί χώροι αποφέρουν περισσότερα κέρδη με δοκιμή και σφάλμα, προσφέρουμε μια πλήρη ανάλυση και μια λίστα με τους καλύτερους γεωγραφικούς χώρους για τζόγο το 2024!

Σε αυτό το άρθρο, θα σας πούμε πώς να επιλέξετε μια γεωγραφική τοποθεσία για την εργασία με τον τζόγο, η οποία βρίσκεται στην κορυφή για τον κλάδο τζόγου, και θα δείξουμε οπτικά ποιες περιοχές μετατρέπονται καλύτερα σε δημοφιλείς μορφές!

Πώς μπορώ να επιλέξω έναν κορυφαίο γεωγραφικό τομέα για να εργαστώ με έναν τζόγο;

Το 2024, η βιομηχανία των τυχερών παιχνιδιών επεκτείνεται ενεργά, καλύπτοντας σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο, εισάγονται επίσης τακτικά νέοι νόμοι για τη ρύθμιση οποιουδήποτε live casino και ο όγκος της επισκεψιμότητας των τζόγου συνεχίζει να αυξάνεται. Σε ορισμένες χώρες, ο τζόγος προσφέρει τέλεια μετατροπή, ενώ ορισμένες παρουσιάζουν δυσκολίες λόγω των τοπικών ιδιαιτεροτήτων ή των περιορισμών των διαφημιστικών πλατφορμών. Όταν επιλέγουμε την καλύτερη γεωγραφική τοποθεσία για τζόγο το 2024, θα τα αξιολογήσουμε με βάση πολλές βασικές παραμέτρους.

Σκοπευτήριο της περιοχής

Όλες οι χώρες στη διαιτησία κυκλοφορίας χωρίζονται παραδοσιακά σε Tiers, οι οποίες εμφανίζουν αμέσως τους μέσους δείκτες αυτού του γεωγραφικού τομέα όσον αφορά τις πληρωμές και την προσέγγιση στο κοινό. Όσο υψηλότερο είναι το Tier, τόσο υψηλότερες θα είναι οι πληρωμές, αλλά τόσο πιο δύσκολο είναι να στοχεύσετε το κοινό-στόχο. Επίσης, αυτό το είδος ταξινόμησης δείχνει ότι οι χρήστες από σκοπευτήρια με γεωγραφικά υψηλά σκοπευτήρια παίζουν κυρίως για διασκέδαση, ενώ οι χρήστες από χαμηλότερα σκοπευτήρια θεωρούν τον τζόγο ως πηγή εισοδήματος. Τέτοια μοτίβα μας επιτρέπουν να καθορίσουμε τη βάση για περαιτέρω πρόοδο.

Η γνώση των κοινωνικοδημογραφικών παραμέτρων της γεωγραφικής θέσης βοηθά στην καλύτερη κατανόηση του πιθανού κοινού που μπορεί να στοχευτεί. Για παράδειγμα, αν γνωρίζετε ποιο ποσοστό των χρηστών χρησιμοποιεί κινητές συσκευές για καθημερινούς σκοπούς, τότε μπορείτε να καταλάβετε χονδρικά ποια συσκευή να στοχεύσετε στην ευθεία. Ποιο είναι το ποσοστό ανδρών/γυναικών; Ο μέσος όρος ηλικίας τους; Ποιο είναι το ποσοστό του πληθυσμού με το Διαδίκτυο; Όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την άμεση στόχευση του κοινού-στόχου από την επιθυμητή γεωγραφική θέση.

Το κόστος κίνησης και όγκοι

Το ποσοστό CPC ή CPM για τη γεωγραφική θέση μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση, για παράδειγμα, εάν θα υπάρχει επισκεψιμότητα χαμηλής ποιότητας ή εάν υπάρχει ενεργός ανταγωνισμός για αυτήν τη γεωγραφική θέση. Εάν η προσφορά είναι πολύ υψηλή, μπορείτε να ξοδέψετε γρήγορα ολόκληρο τον προϋπολογισμό χωρίς να αναλύσετε το κοινό. Εάν η προσφορά είναι πολύ χαμηλή, τότε μπορείτε να μάθετε πώς να έχετε πολλά άσχετα αποτελέσματα.

Περιορισμοί από πλευράς διαφημιστικών πλατφορμών

Ορισμένες δημοφιλείς πηγές επισκεψιμότητας, όπως οι διαφημίσεις Google και το Facebook, επιβάλλουν διάφορους περιορισμούς στον τζόγο και τη διαφήμιση του διαδικτυακού καζίνο. Έτσι, στις διαφημίσεις Google, μπορείτε να προωθήσετε προσφορές τζόγου μόνο σε καθορισμένο γεωγραφικό τομέα και το προϊόν πρέπει να συμμορφώνεται με την πολιτική της πλατφόρμας και τους τοπικούς νόμους, διαφορετικά η πλατφόρμα έχει το δικαίωμα να απαγορεύσει την καμπάνια.

Τοπική νομοθεσία για τα τυχερά παιχνίδια

Αξίζει επίσης να δοθεί προσοχή στο νομικό καθεστώς του τζόγου σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Ενώ η γεωγραφική περιοχή με ασαφή κατάσταση μπορεί να μετατραπεί καλά για διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια, σε χώρες με αυστηρούς νόμους, τέτοιες δραστηριότητες μπορεί να είναι κατ’ αρχήν ταμπού, μεταξύ άλλων για θρησκευτικούς λόγους. Εάν μια συγκεκριμένη περιοχή μόλις πρόσφατα εισήγαγε νόμους που ρυθμίζουν τις δραστηριότητες των διαδικτυακών καζίνο, τότε το κοινό μπορεί να αντιληφθεί αυτές τις προσφορές πολύ θερμά.

Ποια γεωγραφική θέση βρίσκεται στην κορυφή για τον κλάδο τζόγου;

Σύμφωνα με αναφορές της Statista, τα αναμενόμενα ετήσια έσοδα από τη θέση iGaming θα φτάσουν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος και θα αυξάνονται κατά 7% κάθε χρόνο για τα επόμενα πέντε χρόνια! Η εμβέλεια της Geo διευρύνεται, νέα προϊόντα εισέρχονται συνεχώς στην αγορά και αναζητούν φθηνούς αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης. Εδώ έρχεται να σώσει η διαιτησία της κυκλοφορίας. Φέτος, αρκετές γεωγραφικές εταιρείες έχουν ήδη καταφέρει να διακριθούν με καλές επιδόσεις στη διαρροή προϊόντων τζόγου.

 

Οι 5 πιο δημοφιλείς γεωγραφικοί χώροι για την προώθηση τζόγου το 2024:

 

  • ΗΠΑ;
  • Ινδονησία;
  • Μπαγκλαντές;
  • Βραζιλία;
  • Τουρκία.

Το καλύτερο geo για τυχερά παιχνίδια το 2024

Παρακάτω θα βρείτε λίστες με τα γεωγραφικά τυχερά παιχνίδια με τις περισσότερες μετατροπές για κάθε μορφή, βάσει δεδομένων από τη διαφημιστική πλατφόρμα!

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική θέση για τη διαρροή τζόγου με διαφημίσεις push

Η περιοχή της Ασίας επικρατεί λόγω του μεγάλου αριθμού του συνολικού πληθυσμού και επομένως το ποσοστό του κοινού-στόχου είναι αναλογικά υψηλότερο. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου στη διαφήμιση push: Βραζιλία, Τουρκία, Ινδονησία, Ινδία, Μπαγκλαντές, Ταϊλάνδη.

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική θέση για τη διαρροή τζόγου με διαφημίσεις εντός σελίδας

Η διαφήμιση εντός σελίδας έχει τις ιδιαιτερότητές της, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στόχευση κοινού με συσκευές iOS. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου στη διαφήμιση εντός σελίδας: Ινδονησία, Βιετνάμ, Μπαγκλαντές, Φιλιππίνες, Μαλαισία, Κένυα.

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική θέση για να διασκεδάσετε με ποπ διαφημίσεις

Η γεωγραφική κάλυψη σε αυτήν τη μορφή διαφήμισης αυξάνεται διαρκώς, προσελκύοντας νέους γεωγραφικούς χώρους μόλις ληφθεί υπόψη μια θετική τάση σε αυτά. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου στη διαφήμιση popander: Βραζιλία, Ινδονησία, Βιετνάμ, Μπαγκλαντές, Ινδία, Πακιστάν.

 

  1. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για τη διάχυση σε ένα στοίχημα με διαφημίσεις ανακατεύθυνσης

Μεταξύ των πιο αποτελεσματικών γεωγραφικών περιοχών για την έναρξη διαφημιστικών καμπανιών προσφορών διαδικτυακών καζίνο για ανακατεύθυνση επισκεψιμότητας τομέα είναι κυρίως οι χώρες της Βαθμίδας 2 – Βαθμίδας 3 με υπεροχή προς την Ασία. Κορυφαία γεωγραφική τοποθεσία για την έναρξη προσφορών τζόγου σε διαφημίσεις απευθείας κλικ: Ινδονησία, Τουρκία, Βιετνάμ, Μπαγκλαντές, Μαλαισία, Πακιστάν.

 

 

To Top