Η ΚΑΕ αξιοποιεί τη βάση δεδομένων για τα διαρκείας μέσω… τηλεφώνου!

Μέσω χορηγίας η ΚΑΕ Άρης ήρθε σε συμφωνία με εταιρεία τηλεφωνίας, η οποία και έχει αναλάβει να προωθήσει τα εισιτήρια διαρκείας σε μία βάση δεδομένων περίπου 2.000 “πελατών”, πρώην κατόχων διαρκείας στο Αλεξάνδρειο.

Είναι άλλος ένας τρόπος για να μπορέσει η ΚΑΕ να… ενεργοποιήσει τους φιλάθλους της ομάδας για την αγορά εισιτηρίων διαρκείας. Η ΚΑΕ είχε δημιουργήσει τα περασμένα χρόνια μια βάση 2.000 κατόχων διαρκείας, η οποία αξιοποιείται με έναν διαφορετικό τρόπο φέτος και υπάρχει αισιοδοξία από τη νέα διοίκηση ότι θα μπορέσει να προσελκύσει και πάλι τον κόσμο στο γήπεδο.

Ούτως ή άλλως είναι βέβαιο ότι θα πραγματοποιηθεί η βασική “καμπάνια” των διαρκείας μετά το 15Αυγούστο, όταν και θα υπάρχει ομάδα, γιατί μέχρι σήμερα το ρεπορτάζ έχει διακανονισμούς οφειλών και εκκρεμοτήτων με παίκτες και δημόσιο…

 

To Top