Κι έπρεπε να υπάρξουν σχετικά δημοσιεύματα για να ενημερώσει επισήμως η Aegean τα Μέσα Ενημέρωσης, αναφορικά με το ζήτημα. Αρχικά, η ελληνική αεροπορική εταιρεία επισήμανε ότι «στην προγραμματισμένη πτήση Α3 928 από Αθήνα προς Τελ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρίου 2016, εκφράστηκε από αριθμό Ισραηλινών επιβατών ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία για δύο Ισραηλινούς συνεπιβάτες τους.
Η εταιρεία προέβη σε επιπλέον έλεγχο από τον οποίο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα.
Πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών, στους οποίους προσφέρθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν με επόμενη πτήση, τα έξοδα της οποίας μαζί με τη διαμονή καλύφθηκαν από την εταιρεία…
www.driveandtravel.gr