O Κιλιάν Μπαπέ, πιο ακριβός παίκτης στον κόσμο (σύμφωνα με transfermarkt και CIES), με αξία που φτάνει τα 180 εκατ. ευρώ, αποτελεί μεταγραφικό… πόθο για τους πιο σημαντικούς συλλόγους της Ευρώπης, αλλά είναι επίσης περιζήτητος μεταξύ των πιο διάσημων εταιρειών στον κόσμο.
Ωστόσο, κανείς τους δεν είναι εύκολο να φτάσει στον 22χρονο Γάλλο σταρ της Παρί Σεν Ζερμέν. Ο Μπαπέ, παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Γαλλία, από το 1998 συμβουλεύεται την οικογένειά του και μία έμπιστη δικηγόρο, προκειμένου να διαχειριστεί την εικόνα του και είναι πολύ αυστηρός, όταν επιλέγει ποιες εταιρείες θα εκπροσωπήσει.
«Οταν κατέκτησε το Παγκόσμιο Κύπελλο με την εθνική Γαλλίας στη Ρωσία το 2018, περισσότεροι από 200 χορηγοί προσπάθησαν να εξασφαλίσουν την εικόνα του Μπαπέ, αλλά μόνο πέντε κατάφεραν να περάσουν το απαιτητικό φίλτρο που τόσο ο παίκτης όσο και η ομάδα του επιβάλλουν» εξηγεί η εξειδικευμένη ιστοσελίδα του Marketing Registrado σε σχετική έκθεση για τις εταιρείες που συνδέονται με τους Γάλλους, όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμά της η εφημερίδα της Αργεντινής Ole.
Επί του παρόντος, οι εταιρείες που τον έχουν ως πρεσβευτή είναι οι Nike, Hublot, Good Gout, Bulk και EA Sports. «Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να είναι μια πρόταση που ενδιαφέρει τον παίκτη, αλλά επίσης πρέπει να μοιράζεται μαζί του τις ίδιες αξίες. Παρ’ όλο που ο Μπαπέ βρίσκεται στο επίπεδο των Μέσι και Κριστιάνο Ρονάλντο, ο αριθμός των εταιρειών, με τις οποίες συνεργάζονται οι δύο τους, υπερβαίνει κατά πολύ εκείνες του Γάλλου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο παίκτης αποφάσισε να συνδεθεί με εταιρείες, με τις οποίες θα έχει μελλοντική προβολή» εξηγεί η έκθεση.
Το χαμηλό προφίλ και η απλότητά του προσέλκυσαν τη μάρκα ρολογιών Hublot, η οποία έχει και τον Πελέ. Μαζί με τη Nike, οι δύο εταιρείες του αφήνουν 4 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
«Μαζί με την οικογένειά του και τη δικηγόρο του, επιδιώκει να συνδεθεί με αξίες που λαμβάνονται ιδιαίτερα υπόψη από τους σημερινούς νέους. Αυτή είναι η περίπτωση της Good Gout, μιας μάρκας βιολογικών προϊόντων διατροφής για νέους, η οποία είχε κύκλο εργασιών περίπου 18 εκατομμύρια ευρώ το 2020 και θα επιδιώξει να φτάσει τα 60 εκατομμύρια έως το 2022» αναφέρει η ιστοσελίδα του Marketing Registrado.
Όσον αφορά τη Bulk, μια ιαπωνική μάρκα προϊόντων ομορφιάς για άνδρες, του επέτρεψε επίσης να εισέλθει στην ασιατική αγορά, μια από τις πιο εξαιρετικές κινήσεις.
Σχετικά με την EA Sports, όπου είναι πρωταγωνιστής στο εξώφυλλο του FIFA 21, τον έχει κάνει τον πιο δημοφιλή παίκτη μεταξύ των νεότερων, αλλά και των οπαδών των βιντεοπαιχνιδιών.
Σύμφωνα με το περιοδικό France Football, αυτές οι συνεργασίες του επέτρεψαν να ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στο εισόδημά του. Αν και φαίνονται λίγα, σε σύγκριση με αυτά που κερδίζουν άλλα «αστέρια» του ποδοσφαίρου, η δικηγόρος του εξήγησε τον πραγματικό στόχο:
«Το σημαντικό είναι να μην κερδίζει πολλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά να ελέγχει την καριέρα του και την εικόνα του για πολλά χρόνια».