Η Google αποφάσισε να διευρύνει τη δοκιμή των «έξυπνων» γυαλιών της, πέρα από τους 10.000 εθελοντές που συμμετέχουν ήδη στο πιλοτικό πρόγραμμα Glass Explorer. Έτσι, όπως ενημέρωσε μέσω e-mail τους εθελοντές η αμερικανική εταιρεία, κάθε ένας από αυτούς μπορεί να προτείνει έως και τρεις υποψήφιους αγοραστές των Google Glass, μέσα στις επόμενες 14 ημέρες.
Οι αγοραστές θα πρέπει να είναι κάτοικοι των ΗΠΑ, δηλώνοντας είτε μια μόνιμη διεύθυνση στην οποία θα τους αποσταλεί το γκάτζετ είτε αν μπορούν να το παραλάβουν οι ίδιοι, από τα γραφεία της Google, στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες ή το Σαν Φρανσίσκο.
Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τους συμμετέχοντες στο Glass Explorer στους 40.000. Ο στόχος της Google είναι να επεκτείνει τις δοκιμές των γυαλιών, ώστε με τις παρατηρήσεις τους να βελτιώσει τη συσκευή πριν τη λανσάρει κανονικά στο εμπόριο. Η κυκλοφορία των Google Glass αναμένεται μέσα στο 2014, σε μία τιμή «αρκετά μικρότερη» από τα 1.400 που κοστίζει η πιλοτική παραλλαγή τους.
Τα Google Glass ενσωματώνουν έναν μικρό υπολογιστή, φωτογραφική μηχανή, μικρόφωνο και μια μικρή οθόνη, ώστε οι σχετικές πληροφορίες να προβάλλονται στο οπτικό πεδίο αυτού που τα φορά. Έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, ενώ ο χειρισμός του γίνεται τόσο με φωνητικές εντολές όσο και με ένα trackpad που βρίσκεται στα πλαϊνό τμήμα του σκελετού τους.
Παράλληλα, μεγαλώνει ολοένα περισσότερο ο κατάλογος των εφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για τα Google Glass και εκμεταλλεύονται τον ιδιαίτερο τρόπο λειτουργίας τους. Έτσι, μετά το φωτογραφικό «κοινωνικό δίκτυο» Path και τους New York Times, application για τα «έξυπνα» γυαλιά έχουν στα σκαριά το CNN, το περιοδικό μόδας Elle, το Evernote, το Twitter και το Facebook.
Πηγή: kathimerini.gr