Στον Άρη γνωρίζουν πολύ καλά το brand name που κουβαλάει η ομάδα και φυσικά προσπαθούν να κινηθούν σε όλα τα επίπεδα για την επίτευξη συμφωνιών.
Η διοίκηση της ΚΑΕ και το τμήμα μάρκετινγκ παλεύουν να κλείσουν συμφωνία για το μπροστινό κομμάτι της φανέλας.
Για τον λόγο αυτό τις προηγούμενες ημέρες βρέθηκε κοντά σε συμφωνία με εν λόγω εταιρεία, αλλά το αντίτιμο που προτάθηκε για να μπει στα ταμεία της ομάδας δεν ήταν το επιθυμητό.
Αυτό δε σημαίνει όμως ότι το θέμα έχει οριστικά αρνητική εξέλιξη.
Η διοίκηση παρά τη δυσκολία της πανδημίας θα παλέψει για να ανέβει η προσφορά και ίως μέσα στον Γενάρη να υπάρχουν θετικές εξελίξεις.
Είναι γενικά παραδεκτό πως έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η αγορά είναι δύσκολο κάποιος χορηγός να… σπρώξει γερά τα χρήματά του. Το ζητούμενο πάντως για τον Άρη είναι να κάνει το καλύτερο δυνατό deal και φυσικά αυτό να είναι στα “θέλω” του.
Σύμμαχος βέβαια σε αυτήν την προσπάθεια αποτελεί ο μεγάλος όγκος φιλάθλων που ακολουθεί την ομάδα και η θέληση να μπει ξανά ο σύλλογος σε μονοπάτια έντονης χορηγικής δραστηριότητας, αφού ο Άρης αποτελεί μία από τις πιο ιστορικές ομάδες της Θεσσαλονίκης!