Ο Έιντριαν Νιούι αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Red Bull, μετά από (σχεδόν) δύο δεκαετίες ως επικεφαλής σχεδιαστής στην ομάδα της Φόρμουλα Ένα. Σε αυτό το διάστημα ο 65χρονος Βρετανός διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη σχεδίαση των μονοθεσίων, τα οποία οδήγησαν τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαξ Φερστάπεν σε συνολικά επτά πρωταθλήματα οδηγών και έξι τίτλους κατασκευαστών για λογαριασμό της αυστριακής ομάδας. Μολονότι μόλις πέρυσι υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τη Red Bull, το μέλλον του Νιούι στο Μίλτον Κινς (σ.σ. εκεί βρίσκεται η «βάση» της ομάδας) έχει γίνει τις τελευταίες εβδομάδες αντικείμενο έντονης φημολογίας.
Η Red Bull εξακολουθεί να… μαστίζεται από τη συνεχιζόμενη εσωτερική διαμάχη εξουσίας ανάμεσα στην πλευρά της επιχείρησης από την Ταϊλάνδη, η οποία υποστηρίζει τον επικεφαλής της ομάδας της Φόρμουλα Ένα, Κρίστιαν Χόρνερ, και την αυστριακή πλευρά, συμπεριλαμβανομένου του συμβούλου της ομάδας, Χέλμουτ Μάρκο. Το θέμα ήρθε στο προσκήνιο στην έναρξη της τρέχουσας σεζόν, ύστερα από εσωτερική έρευνα για καταγγελίες περί ανάρμοστης συμπεριφοράς από τον Χόρνερ εναντίον γυναίκας υπαλλήλου, μια έρευνα που απέρριψε τους ισχυρισμούς εναντίον του 50χρονου Βρετανού.
Ο Νιούι φέρεται δυσαρεστημένος από την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στο εσωτερικό της Red Bull και το… σίριαλ γύρω από τον Χόρνερ, με αποτέλεσμα, όπως αναφέρουν ΜΜΕ του εξωτερικού που επικαλούνται πηγές με γνώση του θέματος, να πήρε την απόφαση-σοκ να ενημερώσει τη διοίκηση ότι επέλεξε να αποχωρήσει.
Εφόσον επιβεβαιωθεί, η είδηση αυτή αποτελεί τεράστιο «πλήγμα» για τη Red Bull, η οποία δείχνει αυτή τη στιγμή πως οδεύει σε άλλο ένα «νταμπλ» τίτλων με τον Μαξ Φερστάπεν στο τιμόνι της κυρίαρχης RB20. Ο Φερστάπεν έχει συμβόλαιο με την ομάδα έως το τέλος του 2028, αλλά ξεκαθάρισε, με δηλώσεις του τις τελευταίες εβδομάδες, ότι το μέλλον του στη Red Bull εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το αν θα παραμείνουν στη θέση τους όλοι οι «πυλώνες» της επιτυχίας της. Είναι ανεπίσημα γνωστό ότι ο Ολλανδός οδηγός έχει στο συμβόλαιό του ρήτρα αποχώρησης, σε περίπτωση που ο Μάρκο αποχωρήσει από την ομάδα, ωστόσο δεν είναι γνωστό αν υπάρχει στη συμφωνία του παρόμοιος όρος για ενδεχόμενη αποχώρηση του Νιούι.
Η επόμενη κίνηση του Νιούι δεν είναι ακόμη γνωστή. Ο 65χρονος δέχθηκε μια μεγάλη οικονομική πρόταση από τον ιδιοκτήτη της Aston Martin, Λόρενς Στρολ, στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου της Σαουδικής Αραβίας, ενώ βρίσκεται από καιρό στο «στόχαστρο» της Ferrari, τις προσπάθειες της οποίας να τον εντάξει στο δυναμικό της έχει απορρίψει στο παρελθόν.
Στο παρελθόν, ο Νιούι σχεδίασε τη Williams που βοήθησε τον Ντέιμον Χιλ να στεφθεί πρωταθλητής οδηγών το 1996. Ακολούθως μεταπήδησε στη McLaren, όπου και εκεί «γεύθηκε» επιτυχίες, καθώς συνέλαβε τις ιδέες σχεδίασης των μονοθεσίων, με τα οποία ο Μίκα Χάκινεν πανηγύρισε τον τίτλο το 1998 και το 1999. Έμεινε στην ομάδα από το Γουόκινγκ μέχρι που η Red Bull τον έπεισε να ενταχθεί στο φιλόδοξο πρότζεκτ της το 2006.