Χωροθετούνται στην Εγνατία Οδό που διέρχεται περίπου 3 με 4 χλμ από τον τύμβο Καστά. Ακριβώς δίπλα απ’ το αρχαιολογικό σημείο περνά ο κάθετος στην Εγνατία Οδό δρόμος με κατεύθυνση την Δράμα.
Αναλογική χρέωση τέλος… Tα διόδια στην Εγνατία Οδό, που κατασκευάστηκε πλήρως από Κεφάλαια του Δημοσίου και Κοινοτικών Προγραμμάτων, θα ακολουθήσουν το μοντέλο των υπολοίπων εθνικών οδικών δικτύων με την κυβέρνηση να δηλώνει ότι πρόκειται για απαίτηση της τρόικας.
Ήδη προωθείται και σχέδιο υπουργικής απόφασης για τη χωροθέτηση 13+5 σταθμών διοδίων. Μάλιστα ένας, σύμφωνα με πληροφορίες του Vima οnline, θα κατασκευαστεί στο ύψος της περιοχής της Αμφίπολης.
Σημειώνεται ότι η Εγνατία Οδός διέρχεται την περιοχή σε απόσταση περίπου 3 με 4 χλμ από τον τύμβο Καστά, ενώ ακριβώς δίπλα απ’ το αρχαιολογικό σημείο περνά ο κάθετος στην Εγνατία Οδό δρόμος με κατεύθυνση την πόλη της Δράμας και από εκεί στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα και στο τελωνείο Εξοχής.
Συγκεκριμένα, οι σταθμοί διοδίων στον κύριο άξονα της Εγνατίας χωροθετούνται ως εξής:
– Τύρια Θεσπρωτίας (εν λειτουργία)
– Παμβώτιδα Ιωαννίων (προς λειτουργία)
– Μαλακάσι Τρικάλων (εν λειτουργία)
– Βενέτικος Γρεβενών (προς λειτουργία)
– Πολύμυλος Κοζάνης (εν λειτουργία)
– Μάλγαρα (εν λειτουργία)
– Εξωτερική περιφερειακή Θεσσαλονίκης (προς λειτουργία)
– Ανάληψη Λαγκαδά (εν λειτουργία)
– Αμφίπολη Σερρών (προς λειτουργία)
– Μουσθένη Καβάλας (εν λειτουργία)
– Περιμετρική Καβάλας (προς λειτουργία)
– Ίασμος Ροδόπης (εν λειτουργία)
– Μεστή Έβρου (προς λειτουργία).
Η ολοκλήρωση αυτής της εκκρεμότητας αναμένεται, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, να ανοίξει τον δρόμο της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες επενδυτές για έως και 40 έτη.
πηγή: protothema.gr