Είναι η μείωση των εσόδων του κράτους που πριν την κρίση εξοικονομούσε περισσότερα από 1,5 δισ. ευρώ το χρόνο από τα τέλη κυκλοφορίας που φέρνει τη σκέψη για νέα αύξηση.
Είναι δεδομένο ότι ένας λόγος της δραματικής μείωσης των εσόδων του κράτους είναι η αυξήσεις που μπήκαν τα τελευταία χρόνια, ωστόσο φαίνεται ότι αυτό δεν… ιδρώνει το αυτί των στελεχών του ΥΠ.ΟΙΚ.
Σε υπηρεσιακό επίπεδο τουλάχιστον φαίνεται ότι μελετάται ήδη μια τόνωση των εσόδων μέσω των τελών κυκλοφορίας.
Η κατηγορία που μπαίνει στο στόχαστρο τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μετά τον Οκτώβριο του 2010 και ανήκουν στην κατηγορία euro 5.
Ακόμη δεν έχει καθοριστεί ποια θα είναι η αύξηση, ωστόσο με τους εταίρους και δανειστές να ζητούν άμεσα εισπρακτικά μέτρα μόνιμου χαρακτήρα πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν βέβαιη την αύξηση.
Παραμένει άγνωστο εάν θα υπάρξουν και άλλες αναπροσαρμογές σε ό,τι αφορά στα τέλη, πάντως οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία euro6 μάλλον προς το παρόν δεν πρέπει να ανησυχούν σε ό,τι αφορά στα τέλη.
πηγή: newsit.gr