Αρχίζει σε λίγη ώρα η προσομοίωση του συστήματος της δημοπρασίας για τις τηλεοπτικές άδειες στο κτήριο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης.
«Ερχόμαστε με τις επιφυλάξεις μας για τη διαδικασία, αλλά είμαστε πανέτοιμοι», δήλωσε προσερχόμενος ο διευθύνων σύμβουλος του ΣΚΑΪ, Κώστας Κηπουρόπουλος.
Όπως έχει παραδεχτεί και η Επιτροπή που επιβλέπει τον διαγωνισμό, το επίμαχο λογισμικό στερείται διεθνούς πιστοποίησης ενώ θα χρησιμοποιηθεί και η υφισταμένη καλωδίωση του κτηρίου, γεγονός που δεν διασφαλίζει το απόλυτο αδιάβλητο της διαδικασίας και την αποφυγή τυχόν παρεμβάσεων για αλλοίωση του αποτελέσματος.
Σε δηλώσεις του, ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος δεν αρνήθηκε το αυτονόητο, δηλαδή πως ο διαγωνισμός μπορεί να διαρκέσει ημέρες, κατά τις οποίες οι υποψήφιοι θα πρέπει να μείνουν άυπνοι και να διαχειριστούν εκατομμύρια ευρώ για να διεκδικήσουν μία τηλεοπτική άδεια.
Αυτοκαταστρέφονται οι ισχυρισμοί για τη διαφημιστική πίτα
Η κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός και ο αρμόδιος υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς με δηλώσεις τους έως τώρα δικαιολογούσαν τον περιορισμό των αδειών σε τέσσερις επικαλούμενοι το μέγεθος της διαφημιστικής αγοράς που εκτιμάται σε 200 εκατ. ευρώ και το κόστος λειτουργίας κάθε σταθμού που εκτιμάται σε περίπου 50 εκατ. ευρώ, κάνοντας την διαίρεση.
Ωστόσο, ο συλλογισμός τους ανατρέπεται από τους ίδιους, καθώς με τις τελευταίες αντιφατικές τους δηλώσεις δεν υπάρχει πλέον καμία εικόνα για το περιβάλλον στο οποίο θα κληθούν να επενδύσουν οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό και αυτό γιατί ο κ. Παππάς μέσω Twitter ανακοίνωσε την περασμένη βδομάδα ότι θα δοθούν και θεματικές άδειες.
Άλλα στελέχη μάλιστα, όπως ο Πάνος Σκουρλέτης, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να δοθεί και 5η άδεια γενικού περιεχομένου, γεγονός που θα περιορίσει τα ήδη πενιχρά έσοδα από την διαφημιστική αγορά και θα τα διανείμει σε περισσότερα κανάλια.