Στην Αυστρία αναμενόταν με βάση τη φημολογία που επικρατούσε στην Formula 1, η ανακοίνωση της επικείμενης συνεργασίας Porsche και Red Bull, ωστόσο η καθυστέρηση στην επισημοποίηση των νέων κανονισμών, άλλαξε τα σχέδια.
Όμως όταν θέλει η νύφη και ο γαμπρός που λένε και στο χωριό, όλοι οι υπόλοιποι σωπαίνουν και στην προκειμένη περίπτωση ήθελαν όλοι.
Έτσι επίσημη ενημέρωση μπορεί να μην έχουμε ακόμη, όμως οι διαδικασίες για την συμφωνία έχουν ξεκινήσει και η επιβεβαίωση για αυτό ήρθε, σύμφωνα με το βρετανικό motorsport.com από το Μαρόκο. Με βάση τη νομοθεσία ένα σκαρίφημα των όρων οποιασδήποτε συμφωνίας μεταξύ δύο εταιρειών πρέπει να κοινοποιηθεί σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και σε περισσότερες από 20 χώρες εκτός Ε.Ε.. Στο Μαρόκο η Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας έχει καταστήσει υποχρεωτική την δημοσιοποίηση κάθε συμφωνίας, όταν παίρνει έγκριση.
Έτσι οι αρχές του Μαρόκου δημοσίευσαν την συμφωνία και αυτό που αποκαλύφθηκε είναι πως από τις 8 Ιουλίου η Porsche είχε ενημερώσει τις αντίστοιχες επιτροπές ανταγωνισμού πως προχωρά σε δεκαετή συμφωνία με την Red Bull για την εξαγορά του 50% της Red Bull Technology. Η ημερομηνία της επίσημης ανακοίνωσης είναι η 4η Αυγούστου.
Σύμφωνα με το motorsport.com θεωρείται δεδομένο πως η συμφωνία θα αφορά και τις δραστηριότητες στη Formula 1, ενώ θεωρείται επίσης δεδομένο πως θα αφορά και την Alpha Tauri καθώς οι πορείες των δύο ομάδων παραμένουν παράλληλες, έστω και υπό διαφορετικές συνθήκες, από τις οποίες προκύπτει και το αποτέλεσμα που βλέπουμε εμείς.
Αργά βήματα για Audi
Στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται λόγος και για την Audi, η οποία δεν φαίνεται να έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό την προσπάθειά της να εξαγοράσει το 75% της Sauber. Οι συζητήσεις με τον Finn Rausing, ιδιοκτήτη της ομάδας, παραμένουν ενεργές και συνεχίζονται καθώς το πρώτο βήμα που ήταν η έγκριση των προγραμμάτων από το συμβούλιο του Ομίλου Volkswagen έχει έρθει εδώ και αρκετές εβδομάδες.
Μάλιστα μετά τις εξελίξεις με την αποχώρηση του Herbert Diess από το τιμόνι της VW και την αντικατάστασή του από τον Oliver Blume, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν στη διοίκηση της Porsche, το μέλλον του Ομίλου στο motorsport προδιαγράφεται ακόμη καλύτερο. Ο Blume ηταν ανέκαθεν ένας από τους υποστηρικτές της εμπλοκής του VW Group στην Formula 1.
Γλυκοκοιτάζει Formula 1 και η BMW
Στο μεταξύ, νεότερες φήμες συνδέουν την BMW με την McLaren. Κατά βάση για μια συνεργασία που αφορά τα πολιτικά αυτοκίνητα των δύο εταιρειών, αλλά ο υψηλός ανταγωνισμός στην F1, δεν μπορεί να αφήνει ασυγκίνητη την BMW. Οι Βαυαροί ανακοίνωσαν μόλις πριν λίγα 24ώρα, την εμπλοκή τους στο WEC, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αγώνων αντοχής, όπου περιλαμβάνεται ο 24ωρος αγώνας στο Le Mans, από το 2024 και μετά.
Από το 2023 η BMW θα συμμετέχει στο IMSA GTP, τον αντίστοιχο αμερικανικό θεσμό, όπου προσμετρά ο 24ωρος αγώνας στην Daytona. Σε αυτούς τους θεσμούς, θα τεθεί αντιμέτωπη και με την Porsche, αλλά και με την Ferrari η οποία επιστρέφει στους αγώνες αντοχής και φαίνεται πως η BMW δεν θέλει να λείπει από την κορωνίδα του παγκοσμίου motorsport που είναι η Formula 1.