Το είπε και το έκανε πράξη η Άαρχους. Η δανέζικη ομάδα υλοποίησε την εικονική εξέδρα και μπορεί στο γήπεδο να μην υπάρχει φυσική παρουσία, εκατοντάδες όμως οπαδοί παρακολουθούν το ματς από το σπίτι τους και οι αντιδράσεις τους καταγράφονται ζωντανά σε γιγαντοοθόνες.
Η δράση επέστρεψε στη Δανία και καθώς τα ματς – σύμφωνα με τις επιταγές του υγειονομικού πρωτοκόλλου κατά του κορονοϊού – διεξάγονται κεκλεισμένων των θυρών η Άαρχους τήρησε την υπόσχεσή της. Η δανέζικη ομάδα υλοποίησε σε συνεργασία με το Zoom την πρώτη εικονική εξέδρα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.
Μπορεί στην αναμέτρηση με τη Ράντερς για την 21η αγωνιστική της Superliga να μην υπάρχει φυσική παρουσία στο Ceres Park & Arena, ωστόσο εκατοντάδες οπαδοί παρακολουθούν το ματς από το σπίτι τους και οι αντιδράσεις τους καταγράφονται ζωντανά σε γιγαντοοθόνες που έχουν στηθεί στην κερκίδα.
Άλλωστε ο γενικός διευθυντής της Άαρχους, Γιάκομπ Νίλσεν, είχε μιλήσει στο Sport24.gr για την παγκόσμια πρωτοβουλία της δανέζικης ομάδας να λανσάρει την εικονική εξέδρα.
“Το σκεφτόμασταν εδώ και εβδομάδες και η Zoom μας προσέφερε την τεχνογνωσία να το υλοποιήσουμε. Η δουλειά συνεχίζεται και θα συνεχιστεί μέχρι και την ημέρα του ματς. Νομίζουμε ότι έτσι θα κρατήσουμε τους φιλάθλους κοντά μας, έστω κι αν είναι αδύνατη η φυσική παρουσία τους.
Είμαστε υπερήφανοι που λανσάραμε πρώτοι παγκοσμίως την εικονική κερκίδα ως λύση, καθώς παντού τα ματς θα διεξαχθούν κεκλεισμένων για το προσεχές διάστημα. Η ιδέα ξεκίνησε από μια εφαρμογή και μόλις είδαμε ότι αυτό είναι δυνατό μέσω Zoom το προχωρήσαμε. Θέλαμε να το δημοσιοποιήσουμε νωρίτερα, αλλά έπρεπε να είμαστε σίγουρο ότι η δράση έστω και με αυτόν τον τρόπο θα επιστρέψει. Μέχρι και πριν από μία εβδομάδα αυτό δεν ήταν σίγουρο.
Ξέρουμε ότι είναι πολύ σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού. Έχουμε τους καλύτερους οπαδούς στη χώρα και θα μας λείψουν όσο υπάρχει αυτό το lockdown. Αυτός όμως είναι ένας τρόπος να τους δείξουμε ότι είναι πράγματι μέρος του συλλόγου.
Δεν αντικαθίστανται στις εξέδρες, αλλά είναι εδώ ένα με την ομάδα. Μέσα σε μισή ημέρα από τη στιγμή που βγήκε η ανακοίνωση έχουμε διαθέσει 2000 εισιτήρια. Ούτε εμείς το περιμέναμε, είναι η αλήθεια. Αντιλαμβάνεται τη θετική υποδοχή της πρωτοβουλίας από τον κόσμο.
Θέλω να είμαι είμαι ειλικρινής, δεν με έχει πάρει κάποια άλλη ομάδα να με ρωτήσει κάτι. Αλλά είναι κι αυτός ένας στόχος που έχουμε. Να παροτρύνουμε κι άλλες ομάδες να μπουν σε αυτό το μονοπάτι. Να εμπνεύσουμε κι άλλο κόσμο. Ο κόσμος λείπει στους παίκτες. Αλλά αυτό θα τους θυμίσει ότι ο κόσμος είναι εκεί. Έστω κι από το σπίτι του, έστω και χωρίς φυσική παρουσία”, είχε υποστηρίξει στις 9 Μαΐου.
Οι ενδιαφερόμενοι οπαδοί απέκτησαν το virtual εισιτήριο δωρεάν από την επίσημη σελίδα της ομάδας. Τα virtual εισιτήρια – άρα και τα πρόσωπα που εμφανίζονται στις γιγαντοοθόνες – είναι κατανεμημένα σε τρεις κατηγορίες: Οπαδοί γηπεδούχων, φιλοξενούμενων και ουδέτεροι.